Grupa IV - Biedronki
Nauczycielki:
Monka Wiśniewska
godziny dostępności: środa 10:30 - 11:30
Mon.Wisniewska@eduwarszawa.pl
Emilia Siedlarz
godziny dostępności: wtorek 9:30 - 10:30
ESiedlarz@eduwarszawa.pl
Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze - maj
1. Od rycerza do obywatela
2. Na zielonej łące
3. W kosmosie
4. Dzień Rodziny
- rozwijanie wiedzy na tematy społeczne, zapoznanie z pojęciami „demokracja”, „obywatel” i „patriota”
- wzbogacanie słownictwa, doskonalenie umiejętności tworzenia wypowiedzi, kształtowanie świadomości praw i obowiązków każdego człowieka
- rozwijanie umiejętności wyrażania swojego stanowiska zgodnie z przyjętymi zasadami kształtowanie poczucia tożsamości narodowej
- kształtowanie szacunku do narodu zapoznanie z najważniejszymi zabytkami polskich miast, doskonalenie umiejętności kodowania, rozwijanie umiejętności manualnych,
- zapoznanie z powiedzeniami „pracowity jak mrówka”, „pracowity jak pszczoła”, „ktoś ma muchy w nosie”
-rozwijanie umiejętności rozpoznawania obrazu graficznego liter, kształtowanie umiejętności radzenia sobie ze złością,
- kształtowanie świadomości, że zwierzęta mają zdolność odczuwania i wymagają troski oraz traktowania z szacunkiem
- utrwalenie znajomości nazw mieszkańców łąki, rozwijanie umiejętności dodawania i odejmowania, doskonalenie orientacji w przestrzeni,
- czerpanie radości i satysfakcji z obcowania z przyrodą, oswajanie lęków i niechęci do owadów
- utrwalanie wiadomości z zakresu znaczenia natury w życiu człowieka, poszerzanie wiedzy na temat uprawy ziół,
- zapoznanie z pracą pszczelarza, utrwalenie znajomości słownictwa w języku angielskim,
- rozwijanie umiejętności sadzenia roślin,
- kształtowanie wrażliwości na piękno przyrody,
- utrwalenie znajomości piosenki, doskonalenie ekspresji muzycznej,
- poczucia rytmu, rozwijanie umiejętności manualnych, kształtowanie samodzielności w pracy i zabawie
- uświadamianie znaczenia ludzkiej ciekawości w odkrywaniu tajemnic kosmosu, oswajanie z możliwością istnienia życia na innej planecie,
- kształtowanie postawy tolerancji, pogłębianie empatycznego stosunku do innych
- zapoznanie z pojęciami związanymi z kosmosem, wyrabianie zdolności dłuższego skupienia uwagi
- doskonalenie umiejętności kodowania, rozwijanie logicznego myślenia, wykonywanie ćwiczeń zgodnie z poleceniem