Zamierzenia zajęć anglojęzycznych - kwiecień
Grupa I, II, IV
Rocky on the farm!
- stosowanie zwrotów grzecznościowych w zabawie: „Hello/Bye-bye cow/pig/ rooster/cat/dog”;
- rozwijanie umiejętności słuchania i reagowania na polecenia i pytania nauczyciela;
- zapoznanie z nazwami zwierząt wiejskich podczas zabaw językowych;
- poszerzanie zasobu słownictwa związanego z wiejskimi zwierzętami poprzez bajkę „Hen’s pens” by Usborne Stories;
- poznanie ciekawostek na temat tradycji wielkanocnych w Wielkiej Brytanii podczas prezentacji „Hello Easter Bunny!”;
- ilustrowanie treści piosenki „Old MacDonald had a farm” ruchem, gestem i mimiką;
- uczestnictwo w obchodach Dnia Języka Angielskiego.
Grupa III, V, VI
„Let’s play with the alphabet with Rocky!”
- utrwalenie stosowania zwrotów grzecznościowych „Hello/Bye-bye rooster/koala/cow/yellow baboon”;
- rozwijanie umiejętności słuchania i reagowania na polecenia i pytania, np. How many bees can you see? I can see 5 bees/ What color is my hen? It’s red;
- poszerzanie zasobu słownictwa związanego z poznawaniem imienia i dźwięku wybranych liter ( R, C, K, Y) z wykorzystaniem pomocy edukacyjnych z serii „Captain Seasalt and The ABC Pirates”;
- „Rooster can run, Koala can climb” - zabawy czytelnicze z wykorzystaniem metody czytania globalnego;
- rozwijanie umiejętności wyrażania ekspresji poprzez ilustrowanie treści piosenki „Animals on the farm”, „R-O-C-K-Y”;
- poznanie ciekawostek na temat tradycji wielkanocnych w Wielkiej Brytanii podczas prezentacji „Hello Easter Bunny!”;
- uczestnictwo w obchodach Dnia Języka Angielskiego.